fredag 27 januari 2012

Fredag igen då... GÖTT!

Idag fyller min mor år. Grattis mor min! 
I vilket fall så igår köpte jag en julros(mammas favvoblomma) och fröer. Och idag efter jag slutade (kl 11) så gick jag runt o kolla runt i stan. Hitta lite köks grejer och ett par örhängen till mamma. Och fick blomman igår och idag resten av grejerna. 

Imorse så ville Lok inte gå upp, inte jag heller för den delen men var ju illa tvungen att gå på den enda lektionen men ändå. 
När jag kom hem så åt jag några mackor och jag sedan gick jag och Lok ut och lekte. Och blev positivt överraskad när grann hunden var påväg till oss och Lok gjorde inget bara kolla. Kul! Trodde nästan att han skulle springa fram till henne och börja leka men när hon sprang tillbaka så fortsatte vi leka. Vart kul jag betedde mig som ett barn. Kasta mig i snön och drog i den nya leksaken under. Kul var de allt!
Sen efter lekt med voffsingen så gick vi en sväng i skogen innan mörkret föll ner över världen.  

Eftersom att mamma fyllde så valde hon mat, vilket blev pizza. MUMS! Åt upp allt utan en bit så vart hungrig allt. Så nu sitter man och är i viloläge. Om en stund blire en kvällsrunda och tänkte träna lite med apportbocken. Och äta popcorn och dricka dricka och chilla! Imorgon hmm får vi se vad som händer. Hihih! 
Ha det bäst allihopa! Puss o KRAmM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar