onsdag 11 januari 2012

kära vänner..

God morgon allihopa!
Idag... Idag så missa jag min skjuts in till götet.. Sjukt. Jag gick ut en runda med lok och när jag skulle äta frukost så säger dom att dom inte kan vänta på mig och måste åka. F*ck! Hade en och halv lektion men ändå jag har så dålig närvaro så det inte är sant.. Besviken jag blir på mig.. Om jag bara hade gått upp några minuter tidigare. Jaja nu finns de inget och göra åt saken.
Jag ska ta och skriva till dom lärarana jag har, är ju på något sätt sjuk med tanke på att jag inte kan sova helt bra pga axlarna och knät.

I alla fall så har Lok nyss fått mat och jag ska ta o plugga lite o skriva till mina två lärare för dagens lektioner och vänta på att solen ska skina upp. Ändå gött att jag kom upp och gått ut med Lok så har jag hela dagen framför mig. Som kommer se ut att jag ska plugga och aktivera Lok. Vet inte om det blir skogen för det blåser en del och regnar. Så himla trött på detta väder så det skriker om de.

Aja nu ska jag sätta igång tänkte bara skriva av mig lite så jag slipper tänka på vilken idiot jag är som missar två lektioner för att... jaja.
Hoppas ni får en bra dag och ha de bäst allihopa! Puss o Kram!
Här sover vi gott och jag får inte lägga mig. Nej då somnar vi och det är farligt!(då dagen gååår)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar