söndag 15 januari 2012

god kväll!

Jag har håller aldrig vad jag lovat ju! Eller ja sagt... Jag sa till er igår att jag skulle slänga in ett inlägg till men det gjorde jag inte. Jag skulle gjort klart två uppgifter vilket jag inte gjort... F*ck! Vad kass jag är ibland.
Men Nu ska jag tänka efter vad som har hänt sen i ondags....
Torsdag: Sen dag kom hem runt 5-6, blev inte så mycket på den dagen inte. Två runder typ och lite tricks träning.
Fredag: Kom hem runt 5-6 efter vart med Olivia och vart på bio och vart lite modell för hennes säljningar på tradera. Vi såg på Tintin! Bra var den och dagen blev rätt kort när jag kom hem
Lördag: Gick upp vid 10, gick en halvkort/lång runda sedan frukost, sedan skogen sedan dusch och middag hos mammas killes föräldrar sedan en lång kvälls runda och sedan en kort runda till.
Söndag: Idag har jag vart rätt aktiv av mig först gick vi morgon runda sedan frukost och sedan gick vi ut och lekte och tränade inkallningar(vilket gick sådär, han var inte så intresserad av träning idag). Sedan fick jag ett städtanke på huvvet och städade och slängde gammalt skit och så sen en liten runda innan middag. Efter middagen gick vi en rätt långis och nu sitter vi här och nyss vart ute.
Jag ska ta fram aktivitet brädorna och träna lite med det och sedan så funderar jag lite på vad jag ska träna. Kanske något nytt? Hmmm..

I allla fall så har jag kommit på vad januari ska vara för målsättning. Hundmöten, inkallning framför allt. Så blir mycket såndär träning ska även börja med lydnad. När jag tänkter på lydnad så är det typ bara fot, sitt och de jag tänker på så ska ta hjälp av någon bok eller internet. Men jag ska ha några små mål och några stora. Så ja nu vet ni lite mera!

Ha det bäst allihopa och så höres vi imorgon pussar och kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar