söndag 29 januari 2012

godnatt! :D

God kväll! 
Idag har jag och Lok vandrat låååångt! Vi gick ca 2 mil på 3 och en halv timma och de var gött. Man kände sig fräsch när man kom hem och kom ner i viloläge och värken i bena försvann. Men tvyärr kom träningsvärken tillbaka i ena benet efter kvällsrundan. AJ Hoppas muskelavslappande krämen hjälper annars får jag svårt att somna. Gick in i ett nytt län = Hallands län mohahah bor i marks kommun vettu! ;)
Annars denna helg så har jag vart rätt aktiv igår gick vi i den andra skogen över vägen och fira mamma med mammas killes släkt och var trevligt tills jag fick en dunkande huvudvärk för dom har en förmåga att prata rätt högt hahah :P. Men jag är nöjd och måste erkänna att lördagar är min vilodag istället för söndag. För man är mer trött på lördagar än på söndagar. Så byter dag där. Men Jajaj nu ska jag sova för imorgon blire två lektioner och sedan träffa min Olivia! Snart är de februari.. Fort det har gått... 
Lok blev lite nyfiken och lite rädd för denna. Men efter han fick nosa och kissa på den så var de inga problem längre ;P

Första biilden jag tog och när jag jämnför på dessa små bilderna så ser de ut att den gått ner mer på denna. Aja
HALLANDS LÄN! :P


Västra götalans län!<3


Lååång väg hit och dit


Där Framme vid skylten så vände jag och med andra ord in dit är Loks dagis! 
Hihihi! 
Nu blire sängen så sov gott allihopa! Puss O Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar