torsdag 2 februari 2012

God kväll!

Har inte skrivit på ett tag nu, men haft mycket och göra även när jag inte gjort någonting. Cp! MEn men Ska lägga upp lite bilder så ni får hänga med på denna vecka, haha. Jag Har bland annat gått i Sätila med Lok två dagar denna vecka medans mamma handlat på dyra tempo. Och chillidillat lite och så nästan pluggat. hahah!
Måndag!:

 Kom detta paket från cdon och bruks hunden! Jag och mamma löste korsordet på brukshunden.








Tisdag blev en promenix i Sätila och de var härligt trots min dunkande huvudvärk! Vi gick på isen! Lite grann! Gick på en väg så kom vi till ett camping område och kom till sjön! Och gick längs stranden härligt!!








Började med blutsaft för att kanske bli lite piggare och orka mera! Säger bara en sak FyF**N! 



Okej då kör vi!

Fyfasiken vad äckligt! 

Nu natte time! Kanske lite plugg att få gjort? Yäääh! 
Ska inom kort börja med DW, vare tänkt ja! 
Och det är tänkt att starta igång när isen försvinner på vägen! Så jag inte halkar och slår ihjäl mig! 
Jag ska störa Loks lugna ro nu och träna lite apportbock och klickerträning! :D 
Hoppas ni har det bäst! Puss o Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar