söndag 19 februari 2012

god dag!

Nu är man bra mör från igår, de kan man säga. Först ullared med massor av idioter som bara stannar mitt i vägen och sedan en lååång tur till dalstorp där syrran skulle kolla på en häst!
Kom hem tyyp ja kvart i 10 på kvällen. Fyfaan vad trött man var.. Och Lok hade haft de bra hos jonas som hade gått långt med honom och så.
Och idag lekte vi med en av loks nya leksaker. Han fick välja haha och det blev en rugbyboll. Lägger upp lite bilder på de jag köpt men de som är fet markerat är även annat jag köpt. :)
Som ni ser på bilden så är de detta han fick igår. 5 leksaker och lite godis och en ny klövjeväska.
Kanske inte den bästa väskan men den verkar vara bättre än den på hööks.(vilket jag inte rekommenderar, den gick fort sönder i klämmorna och lok gillade den verkligen inte) Denna verkar bättre för han slipper gå in i väskan för ... lägger in bild sedan så ni får se.. Så svårt att förklara.

Dessa vikterna ska jag då börja använda för att få igång en bättre träning och blev även ett underställ som verkar bra så ja! Kuuul! 

Dessa filmerna med! Och ja blev 4 t-shirts, ett par mjukis och lite underkläder. Även lite små saker så som kollegeböcker, coca-cola läppsyl, lite ansiktsmasker, hårinpackning, lite saker till toan, ansikts rengöring. hmmm det var väl allt.. Tror jag haha jo hårnålar och sittunderlägg med. Hehe blev en del ändå ju. Känns så lite nu bara för jag inte lägger upp bild på allt men jag orkar inte ta kort på allt hahah XD  

Som jag skrev där uppe så var vi nyss ute och lekte med bollen. Körde lite inkallning och bytes ... vad heter de.. Vi byter alltså.. Godis mot boll. Gick hyfsat bra. Men i slutet så tröttnade han och stog mest och skällde och då var det dags för en paus.
Nu känner jag att jag vill kanske gå en lååång sväng men ska väl vänta ett tag till typ. ELller? :P 
Hmm iaf så är Lok förhoppnings vis bättre i magen(peppar peppar ta i trä), då han inte bajsat än idag och gav han lite mat förut och de har inte kommit ut än och han var inte orolig imorse så ja känns bra de här. 
Nu ska jag planera in resten av dagen och vill ut på långis hehe men måste plugga innan så vi höres kanske senare! Ha det bäst! Puss och kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar