söndag 26 februari 2012

God dag! bild bomb typ


Säger denna bild någonting? Nä det gör väl inte de. Med denna medicinen ska antagligen vara svar på varför jag är så sjuk så ofta. Och alltid så himla trött. Jag har järnbrist/blodbrist. Så Ska käka dessa nu ett tag. 

En bild från i... Minns inte. Lok var väldigt ofokuserad den dagen. 

Tugg i tugg

Döda grenarna! 

Så härligt väder det har blivit nu! Sjukt skönt ändå att slippa snön!

Lok i den nya klövjeväskan. Helt underbar är den förutom att fickorna är rätt små men det räcker med vikterna liksom. 
Nu blire en härlig skogtur och hoppas vi inte möter på rådjur idag igen. Vi gjorde det igår när vi gick en sväng i skogen och vägen och skolgård och lite överallt. Dock fick jag feber när jag kom hem igen. Sugigt. 
Aja hoppas jag klarar mig bättre idag även om jag är seg och känner mig lite sådär. Men jag ska iaf ut när det är sånt här härligt väder. Sedan måste jag dammsuga men vi får se hur långt jag kommer med det. 
Ha det bäst så hör jag nog av mig sen eller imorgon. Puss o Kram! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar