söndag 12 februari 2012

God kvällis!

Jag och Lok söndags myser nu lite innan sängen kallar! Fast ligger i sängen men när ögona bestämmer sig för att sova dåå.
Idag har de vart helt underbart väder o vart ute i skogen o ute o lekt och gått lång kvälls promenad ååhh så härligt! Dock halt som bara den.

Jag stöör mig på min header/layout. Det svarta hålet stöör mig. Måste fixa de nu på lovet.
Iaf så ska jag och mamma nog åka till kållered imorgon. Hon --> ikea och jag promenad med Lok. Jag gillar lite miljö ombyten. Blir lite enformigt här ute. Plus så är det väldigt bra träning för Lok och mig för den delen. Har väl gått och blivit en liten bonnläpp höhöh. Måste bara börja tugga snus, spotta och ha långa grässtrån i mun. hahah FAIL!

Juste i ... när var de nu igen då... fredags? torsdags? Fan minns inte.. Nån av dom dagarna. Så ville min bror till en spelbutik i kungsbacka. Och jag behövde köpa hundmat. Så åkte vi dit och leta upp djurbutiken jag hittade på nätet av en av återförsäljarerna av de fodret jag använder. Så köpte jag de och så rekomendera hon i butiken att jag ska börja med ett tillskott för det jag ger är inte tillräckligt med vitaminer o mineraler (ex. järn). Och de blev de att jag köpte, standards valp. Hon sa att valp har inget med de hela o göra utan den är bättre än standards immun och hon ger dom till sina vovvar så de blev de! www.binas.se tyckte hon verkade bra och hon hade massa olika matvarianter och massa koppel osv. Så varje gång jag är i kungsbacka o behöver hundmat så blire nog hos henne tills vidare! (åk dit!)
Sedan när dom var i spelbutiken gick jag runt halva kungsbacka med Lok, kul och härligt!

Ha det bäst allihopa! Nu börjar mitt lov och vi ska ha det riktigt gött jag och Lok! Puss o Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar