fredag 17 februari 2012

liiiiite besviken

på min klänning den såg inte alls likadan ut som den jag kolla på på nätet.. Men har inte testat den än. Den kanske sitter helt underbart. Ska testa den strax.. Eller kanske nu så ni får veta ;) BRB då hahah!
Nja den satt väl bra men materialet kliade typ.. Tror nästan mamma  beställde fel klänning för den är heeelt annorlunda.. Besviken jag blir.. Var tvungen och kolla men det var rätt klänning och blää hatar silken eller vad de heter och att det tyget kliade var fan hemskt.. Aja bara att leta vidare då..

Men imorgon ska vi åka till Gekås (ullared då asså) Och shoppa loss hahah.. INGEN STUDENT KLÄNNING NO NO NO!! Vill inte ha något ullareds skit på mig på min student..
Men Lok ska i alla fall stanna i Götet hos min lillebrors farsa. Bra med lite miljöombyte för min pojk!
Så allt känns skönt och så. Men bilderna var de ja... Imorgon om jag orkar!
Ha det bäst! Puss Och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar