tisdag 28 februari 2012

God dag!

Tänkte slänga in ett litet inlägg medans jag inte gör så mycket för tillfället. Jag och mamma ska strax iväg och köpa hundmat, Lok får nog stanna hemma idag ska ändå bara köpa mat så finns ingen vits att ta med honom liksom. Men eftersom att jag mår bättre idag så blire en långis när jag kommer hem sen igen :). Har inte bestämt mig vart än bara.

Jag la ut lite godis i stugan som lok fick söka upp nyss. Och det är rätt kul och kolla på för han använder verkligen inte ögona för att hitta dom utan han använder sig av näsan. Nosar nosar nosar. Det är som sagt kul och se. Kan kanske slänga upp en video på det så ni får se tänkte gömma en eller två gånger till sedan går jag ut på en runda innan vi åker iväg.

Jag kom ut rätt sent idag med Lok, tror det kan bero på att jag glömt stänga av alarmet så jag vaknar till liv vid halv 7 och sedan somnar om igen och vaknar igen vid 10.. Och kommer ut med Lok halv 11.. Segt är de.. Vill alltid se till att jag kommer ut innan 10. Allt blir så sent annars. Men vad gör man.. Ibland blir de såhär liksom.
Ja juste jag fyller om 9 dagar, tiden går alldeles för fort! Och detta är de 3e året jag har Lok. I juni blir min pojk 3 år, kan ni tänka er de? Inte jag iaf känns som de vore igår vi åkte och hämta min älskling!

Juste Vet ni vad som kom med posten idag? :D En av världens snyggaste tröjor! En LILLASYSTER TRÖJA! :D Lägger upp bild på den sen men riktigt snygg är den asså!

Nu ska jag fixa iordning mig sedan blire väl att vi snart ska dra iväg till mölnlycke. Så Ha de bäst allihopa! Puss o Kram!
Gammel bild från lägenheten i Götet! Feta syrran i bakgrunden haha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar