fredag 17 februari 2012

tjenare!!!!!!

Hej alla!
Jag sitter här och kollar på pretty little liars. Fastnat totalt i den! Så himla bra serie!
I alla fall, så igår gick vi en långis i kinna medans mamma handlade. Det gick bra, han drog en del men det blev bättre och bättre. Härligt är de att gå ut och gå på andra ställen än den förbannade vägen här utanför, blir så enformigt liksom!
Ska lägga upp lite bilder från i veckan inte orkat lägga in dom från mobilen än bara.

Och idag då.. Anledningen till att jag har en slapp dag är just för att Lok väckte mig tidigt med att gny(stavas de så) och gick fram och tillbaka. Väldigt orolig och eftersom att han aldrig annars brukar göra de så fatta jag ju att något var fel. så när vi gick ut så sprang han ut och det var som en fontän i rumpan på honom. Stackarn.. Så ja därför är de bäst att ta det lite lugnt idag så han inte stressar och sånt. Mamma ska åka till rävlanda och hämta ut min STUDENT KLÄNNING :D och en ipod till min bror som han fick från jultidningen eller vad de var. Och då ska hon köpa vit fisk. Så ska Lok få lite ris och fisk till middag sedan. Hoppas på det bästa!
Men jag ska strax ut med Lok på en runda och sedan måste jag få klart några skolgrejer. Så vi höres senare när jag lägger upp lite onödiga och nödvändiga bilder!
Ha det bäst allihopa! Puss o Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar