torsdag 9 februari 2012

Dag ! - Presentera mig själv

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Presentera min hund
Dag 3 – Berätta om din hunds ras
 
Dag 4 – Din första hund
Dag 5 – Andra husdjur i ditt liv

Dag 6 – Renras eller blandras?
Dag 7 – Hundsport
Dag 8 – Har du och din hund tävlat?
Dag 9 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 10 – Ett roligt ögonblick med din hund

Dag 11 – Hur valde du kennel?
Dag 12 – En ras du skulle vilja ha
Dag 13 – En ras du inte vill ha
Dag 14 – Det här älskar min hund
Dag 15 – Det här tycker inte min hund om

Dag 16 – Visa en rolig bild på din hund
Dag 17 – Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Varför har du hund?
Dag 20 – Ditt mål för 2012



Snodde denna av jazzia.blogg.se Jag tänkte att det kan vara lite kul med lite "frågor grejsimojs" haha XD Ja! Så Nu ska jag då berätta om mig själv.. Hmm svåååårt! 

Mig själv:
Mitt namn är Elin Englén (ni får inte mina mellannamn) hahah. Uppväxt i Göteborg, flyttade till Hälling-äckel-sjö för snart två års sedan. Jag har alltid varit intresserad av hundar. Ända sen liten snorvalp, uppväxt med voffsingar med.  
Min drömhund som liten var schäfer, riktigt vackra hundar, yes indeed. Men nu sen jag har fått en sånhär blanding som Lok så har jag fattat mera intresse för jakt. Så nu vill jag hellre ha en jakthund så som eeh de står stilla just nu. Men finns massor och massor av fina hundar. Dock är Lok den finaste men så är de ju. Är intresserad av att skaffa en korthårig collie med, en blue merle. MMMhmmh! 

Enough about hundar nu då. Jag går i en spa linje på plusgymnasiet i Göteborg, och känner grovt mycket hur jag ångrar de valet. Men jag ska spara ihop pengar för att kunna utbilda mig till de jag vill bli såsom djurskötare eller något med hundar att göra. 

Jag är inte någon vanlig tjej utan en hårdrocks tjej. HAHAHAH! Nä men jag lyssnar på nästan allt men hårdrock,rock,metal är väl huvudgenren. MMH! Hmm.
Jag gillar att ta hand om min älskling, lyssna på musik, va med vänner, kolla film och lata mig. Jag är i allmänheten en rätt blyg person eller ja jag är itne den som tar första steget för det gör jag inte. Och ja det är väl blyghet som de kallas då. Fråga mig något vad som helst och jag är 100% ärlig. Me svär på det. 

Jag har norrlands blod blandat med sörmlänskt blod i mig. Men jag pratar varken de ena eller de andra. Men Någon gång snart så ska jag flytta upp till Norrland och bo där eller i alla fall under en längre tid! 

Min familj är den första klanen som heter Englén! Skulle bara klargöra de för er andra! Hahah 

Kommer inte på något mer vettigt och säga nu så vi höres sen eller imorgon! 
Ha det bäst allihopa! Puss o KRAM! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar