onsdag 8 februari 2012

Godkväll!

Nu har jag inte skrivit på några dagar. Kasst jag vet! Men vart mycket nu och i helgen hann jag inte för vi var på middag hos syrran och gick en härlig göteborgs promenad med Lok och söndag med massa promenad osv. Och i måndags var en lååång dag i skolan och somnade efter kvällsrundan med Lok.
Okej jag orkar inte skriva dag för dag. Kom hem idag, igår åkte jag till Olivia och myste med henne och kom hem idag som jag sa.
Imorgon ska jag köpa hundmat och hoppas att jag får tag i lite klövar klövel klöver.. Lär mig aldrig.. Vill blodspåra lite förstår ni.

Och juste skrev nyss ett mail till en skjute och jägar förening. Så jag och min far ska ta jägarexamen förstår ni. Hihih Vill ta det nuuu och ta sådant mentaltest på lok för att se hur mycket jakt det är egentligen i honom åååh vill nuuu!

Och en annan sak min hund tränare (www.lineshundskola.se) har beställt in ett nomesele till mig, är så värdelös på storlekar och hon vet ju Loks storlek och allt så det blir nog prima bra!
Så när den kommer så har nog mors kille skaffat fram kätting som lok ska dra så då kommer vi igång med DW! Kul!
Jag känner på mig att 2012 kommer bli dunderbra! Med massa träning och kuligheter!

Nu måste jag sova innan jag däckar! (har hemmastudier imorgon så ingen tid att passa, förutom olivia. Vi ska börja simma. Och plugga ihop imorgon med.
Aja ni får ha det bäst alla! Puss o Kram!
GODNATT! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar