onsdag 29 februari 2012

God kvällsan!

Idag blev det en låååång dag i götet. För det första genom gick jag en hel dag i skolan med massa muskler och skelett och sånt tråkigt. Jag hängde alltså inte med ett dugg för jag fick en sån himla dålig sömn. Så var irreterad och trött och klagade massa. Så när jag äntligen slutade så mötte jag upp Olivia vid hennes praktik och så åkte vi in till stan och käka på subway och gick runt lite i stan och sen till umo för hon skulle ta ut sin pstav. Så jaa kom hem typ halv 9. Så är rätt mör men ska gå en natt runda med lok strax.

Hittade denna boken på bokia för 79 kr på rea då. Och den verkar rätt bra faktiskt, rätt grundläggande grejer men ändå roliga tricks. OCH väldigt lätt att fatta texterna, liksom bilder till hjälp och inte långa och klumpiga texter. 
Så som sagt den verkar bra så ska nog redan imorgon börja med något av de! :D Tror nog med klickern för det snappar lok upp väldigt fort :). 

Btw fick en jätte fiin ros av Olivia med idag! Riktigt vacker så den hänger och torkar nu så ska komma på något bra ställe och lägga den på sen. 

Aja nu ska jag ta och gå ut med lok och sedan hämta hans käk i frysen och sen troligt vis sova. 
Ha det bäst allihopa! Puss och Godnatt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar