lördag 11 februari 2012

God kvällsan!

Jag har vart lite dålig på att uppdatera mig denna vecka. Men det är just för att inte mycket har hänt då jag har varit mycket med Olivia i Götet, nu när hon vart själv hemma. Så ja.. Jag fick ett mejl häromdagen om jaktexamens grejen och man ska skriva och boka tid med honom när det funkar och så finns de olika sätt att göra de på. Jag ska höra med pappa imorgon och se vad de blir för något. 

Nu har vi nyss ätit mat tacos! Mums! Och Lok fick lite rester och sitt färskfoder då. Gottigt! 
Så vila magen en stund nu och sedan ut på en kvälls runda. Sedan blire myys på höög nivå. Varit en riktigt tjockis vecka med Olivia och nu kan man ju inte sluta. Nästa vecka är de lov och då blire nog att jag ska skaffa underställ och börja springa mera med lok. Och Mycket annat kul står på menyn! Hahah! 

Vi höres kanske imorgon mina sötnosar! Ha det bäst! Puss o Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar