tisdag 21 februari 2012

Hur bra är inte det här? :D


Mötte på denna överraskning när jag och lok vandrade runt i Kållered för veckan när mamma var inne i Ikea. Den fanns i början av villområdena. Tycker det är en suverän grej! Och har faktiskt aldrig sett de förr. Dom borde verkligen utöka med dessa! Mycket smart grej, även om folk är lata och inte plockar upp efter sina hundar så är det är grymt bra sak. 
Jag vill här och nu uppmuntra alla hundägare att se ett intresse för dessa speciella bajspåse hängare! 
Jag menar det är säkert många som tänker nu på vintern att det är ingen ide att plcoka upp från sina hundar för det syns ändå inte och blabla. Men nu när våren börjar komma lite halvt så vaf*n hur äckligt är det inte när grämattan är full med massa skit?! 

Så detta är något alla kommuner på investera, om man glömmer påsar hemma(vilket jag gjorde den dagen) så är det jätte gött med att kunna ha dessa hängades lite överallt. 
Har ni såna här hos er? Visst är det en bra grej!? 

Nu kallar sängen på mig och så men vi höres imorgon! Puss och Kram! Godnatt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar