söndag 22 januari 2012

Shhooomaan!

Idag blev de en skogspromenad igen! Riktigt kul vi var ute ett bra tag och idag hade syrran med sig kameran så blev en hel del! Och orkar inte lägga upp de bra bilderna idag men någon blire nog.
Asså idag har vart en aktiv men ändå lat dag. Mått lite halv sådär. Håller på att bli förkyld och hade lite feber förut så hoppas de blir bättre tills imorogn annars stannar jag nog hemma. Och Lok har inte lyssnat bra idag, lyssna inte alls bra när vi var i skogen och han fick springa runt i linan. Men så är de vissa dagar antar jag.

Jag har tänkt på hur detta ska sluta, denna månad har gått såå fort! Och inte hunnit med de jag tänkt. Men ska börja köra mer schemalagt med lydnaden. Typ den dagen den promenad blire så och så. Jag ska köra hårt detta året! Springa - träna - långisar - blodspår - allt! Jag ska komma i form som in i bomben! Är så trött på att få hål! Skit sak liksom! Nu ska vi komma i form!
Blir en bild idag ;) Innan jag satte på linan, ni ser den hängades på loks sida. 
Älskar min Lok! <3
Ha det bäst! Puss o Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar