fredag 20 januari 2012

Hej alla kära vänner!

Min Lok har gått och fått ett sår på pungen. Illa! Häromdagen var de typ som en tagg som stack fram men den är borta nu. Men gått från vitt aktigt till rött aktigt och är som en hård yta och lok besväras en del.. 
Ringde för några minuter sedan till vetrinären och dom sa att de verkade inte jätte allvarligt men man borde ändå kolla upp de. Men det blir på måndag och ska tvätta de ofta till dess och framför allt inte låta lok slicka på det. 

Tänkte lägga upp någon av mina failade videos som jag filmade när jag tränade lite tricks o ögonkontakt sedan. Men nu måste jag plugga lite matte b.. sugigt men vad gör man..
Full av aktivetet i helgen ska de allt bli med! Uppdaterar mig lite sen men känner att jag måste komma igång med matten nu.
Ha det bäst! Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar