onsdag 4 januari 2012

lite kort

Hej där! Jag sitter och kollar lite på house. Vi chillar efter maten. Skulle uppdatera mig häromdagen men blev ju inte så. Jag har träffat en kompis idag och igår. Vi har inte träffats på något år på grund av ett löjligt bråk. Men nu är vi vänner och de är som inget hänt, vilket är skit härligt. I alla fall så igår var vi i stan och shoppa. Spenderade typ 500 kr, haha. Och idag så kom hon hit och Jag o lok mötte vi henne vid bussen. Vilket är typ 3 km hemifrån. Så blev en rätt lång promenad. Kul i alla fall. Nu har jag tänkt igenom hur målen blir för i år. Skriver om de sen, skriver från min mobil förstår ni. Brukar bli lite jobbigt. Jag tycker de är kul att jag har denna mobil, min lilla handdator :). Nå väl vilka av er ska till mydog de kommande dagarna då? Jag ska dit men har inte bestämt dag bara. Imorgon eller på fredag. Får se hur de blir. Nu bombar folk mig med sms så får se vad idioterna vill så ska jag skriva årens mål sedan. Puss på er mina sötnötar! Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar