onsdag 18 januari 2012

Kära vänner!

Sitter i skolan, mycket segt, behöver komma på ett repotage o göra. Hjälp!?
Jag börjar få lite panik över att alla omkring mig pluggar som galningar nu och är jätte stressade. Jag borde vara det med men jag orkar seriöst inte.. Sjukt. Måste börja anstränga mig men hur?.. Det är något allvarligt fel på mig och jag vill vara värsta plugghästen. Men jag är inte de är världens lataste.. Men det är bara för den j*vla skola bara har massa inlämningar hela tiden. Vart är proven???!

Enough about me.. Lok min underbara Lok.. Jag ska göra ett projekt arbete, på nytt igen för hade ett men blev så jobbigt osv. Funderar på om jag ska ta något med att jag ska pringa med lok och simma med olivia. Och kanske något med kosten (noooooooo!!!!).

Jag måste hitta en gnista men det är inte lätt. Knarka c-vitamin? hahah! I helgen har jag tänkt gå så långt som jag och lok orkar mot kungsbacka, från oss är de vet itne. Någon/några mål. Känner för att gå och lok får nog ha sin klöjve väska på sig.

Nu ska jag ta och sluta skriva. Och har en del träning på g men vi höres senare. Ha det bäst! Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar