måndag 9 januari 2012

hej my loves

I lördags åkte jag ju till far och de va mys. Synd dock att lok inte får följa med. Pappas vovvar eller ena är lite aggressiv av sig med nytt folk och djur så den andra backar upp den andra.. Tråkigt nog. Men det var kul o trevligt ändå och vi bada tunna sent in på natten :P.

Men igår när jag kom hem mådde jag skit, huvudvärk och feber känsla o ont i hela kroppen. så blev bara slapp igår. Idag mår jag lite bättre men fortfarande något som stör i kroppen. Så blir nog mycket att vila idag och se hur mycket jag orkar med.
Lite ångest över skolan börjar imorgon.. fyf*n inte alls kul.. Ingen ork alls för de men men.
Nu ska jag röra lite på mig så får jag ta och gå en så lång runda som möjligt. Ha de bäst och puss o kram my loves!
Igår när vi log o gotta oss och såg på weeds :)
Ser lite drogad ut o feeeeett

Hahaha yees nödvändig bild? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar