onsdag 11 januari 2012

Visste ni att...

Om eran voffsing river i marken så tyder det på dominans? Eller kanske rättare sagt är dominant av sig.
Jag visste inte det förrens förra veckan då min kompis berättade det. Och hon fick reda på det när hennes syster som pluggar till veterinär berättade det. Så det var helt främmande eller lite vagt på känning så visste man ju om det.
Men i alla fall om eran hund skvätter(river i marken) så får ni börja och neja tills det uppehör! ;)

Tänkte bara slänga in ett litet tips så nu ska jag plugga lite sedan ska jag nog ut och leka och träna inkallning men måste få klart en eller ja två uppgifter men försöker få klart ena först och sedan se hur mycket klockan är och så.
Ha det bäst mina sötnötar! Kommer slänga in ett inlägg till sedan om hur de gick på skogspromenad. Tror ni kommer skratta då. Puss och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar