tisdag 10 januari 2012

ooooont!!!

Hej! Idag började skolan då bläääää! Usch och fy på hög nivå! Två lektioner idag bara så rätt okej och imorgon två lektioner med. Torsdag däremot suger..

Som i rubriken säger så har jag ont. Min vänster axel och mitt högra knä gör som ondast men min högra axel gör lite ont med plus mitt huvud. Igår på kvällsrundan så halkade jag till i snöslasket som bildades under dagen. Har försökt med en kräm som mjukar upp musklerna men hjälpte knappt. Fan och fy och så drog lok till lite förut som gjorde axeln ondare och Gaaaaaah!!
Hoppas de är bättre imon för imorgon så slutar jag halv 12 möjligtvis tidigare och då vill jag kunna ha de göött! Hoppas de inte blir ännu en storm låter hemskt utanför.. DAMN! Så trött på detta j*vla vädret!
I alla fall jag ska ta en härlig skogs runda om vädret inte faller ner träd på en, jag ska ta långlinan på lok då och följa elledningarna tills man kommer på något bra ställe och leka o träna på ;)

Märkte nu att jag inte ens kan lägga ner mitt huvud på högra axeln för de gör så ont i vänstra. H*lvete! Bara jag inte får en inflammation, bara jag inte får en inflammation!! Lok går nämligen på vänster sida så min arm tar väl en del styrk och min andra arm tar styrk när jag bär en halvtung ficklampa så bilarna bländar av.. Livet är inte lätt..

Längtar till helgen och imorgon och ja! Ska ta och se upp för denna månandes träningspass blir ^^
Men nu blire kvällsrunda och sedan sängen, börjar tidigt imorgon, Blä!
Ha det bäst allihopa! Puss och Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar